Yeni Bmw X5 Uyeol
Hoş Geldiniz!
Size Daha İyi Bir Hizmet Everebilmemiz İçin Sitemize Üye Olmanız Gerekmektedir..!

*Sitemize Üye Olunca Elinize Ne Geçer?
1.Üye Olarak Linkleri Görebilirsiniz..
2.İstediğiniz Kadar Paylaşım Yapabilirsiniz..
3.Sitemizde Online Olarak Chat Yapabilirsiniz..
4.Güzel Bir Forum Hayatı Yaşayabilirsiniz..
Yeni Bmw X5 Uyeol
Hoş Geldiniz!
Size Daha İyi Bir Hizmet Everebilmemiz İçin Sitemize Üye Olmanız Gerekmektedir..!

*Sitemize Üye Olunca Elinize Ne Geçer?
1.Üye Olarak Linkleri Görebilirsiniz..
2.İstediğiniz Kadar Paylaşım Yapabilirsiniz..
3.Sitemizde Online Olarak Chat Yapabilirsiniz..
4.Güzel Bir Forum Hayatı Yaşayabilirsiniz..
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaKapıAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

 

 Yeni Bmw X5

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
M~B~Ç
Admin
Admin
M~B~Ç


Erkek
Aslan Ejderha
Kayıt tarihi : 16/05/08
Mesaj Sayısı : 6804
Nerden : nereye
İş/Hobiler : webmaster
Ruh Hali : Yeni Bmw X5 Yasasi10
Tuttuğu Takım : Yeni Bmw X5 Gs190510
Uyarı : Yeni Bmw X5 110

Yeni Bmw X5 Empty
MesajKonu: Yeni Bmw X5   Yeni Bmw X5 I_icon_minitimePtsi Ara. 01 2008, 19:22

Yeni Bmw X5 210095

Yeni X5’in son derece yüksek 130,000 Euro’luk, fiyat etiketini
görmezden gelirseniz, çok ideal bir araç. Koca bir aileyi taşıyacak
kadar büyük ve virajlarda iddialı olacak kadar iyi yol tutuyor. Koca
cüssesi ve güçlü motoruna rağmen, benzinli kompakt bir aile otomobili
kadar yakıt tüketiyor.

Halefine göre 165 milimetre uzayan ve 60 milimetre genişleyen X5’in
manevrası, turunun başarılı olmasıyla ve yumuşak direksiyonuyla son
derece kolay. Özellikle geri manevralarda, imdadınıza radar gibi
çalışan park sistemi yetişiyor. I-Drive ekranında aracın önündeki ve
arkasındaki nesnelerin adeta şeklini ekranda görebiliyorsunuz.

Yeni X5’de kullanılan dizel motor, eskisine göre %8 daha ekonomik ve %8
daha az CO2 salıyor. Sıralı 6 silindirli 3 litrelik turbo dizel motor,
2000 devirde 520 Mm tork üretiyor ve 2.2 tonluk araç, adeta bir GTI
kadar çevik olabiliyor. Yumuşakça devreye giren turbo, düşük devirlerde
sırtınızı koltuğa yapıştırıyor. Aracın 100 km/s hıza çıkışı 8.1 saniye
sürüyor ve bu hızlanma, ibre 216 km/s’yi gösterene kadar durmuyor. Ama
motordan çok, aracın en belirgin özelliği, muhteşem yol tutuşuna önemli
etkisi olan başarılı şasesi. Yeni modelde kullanılan, önde çift
salıncaklı, arkada çok noktadan bağlantılı süspansiyonlar ve yatmayıı
engelleyen sistem ile, yerden yüksek olmasına rağmen, araç virajlarda
yatmıyor ve latliklerin yolu kavradığını hissediyorsunuz. Ancak sürüşü,
tembel arazi araçlarına oranla biraz sert, ama kesinlikle konforundan
ödün vermiyor.

Sürüşü, sedan otomobilleri kıskandıracak kadar başarılı. Gözleri bağlı
birini araca bindirseniz, otomobilde mi, yoksa bir SUV’da mı diye
sorsanız; alacağınız cevap “otomobil” olur. Diğer yandan 4 çekiş
sistemine sahip olması ve yerden yüksek gövdesi, aracı bozuk zeminlerde
kullanmanıza imkan veriyor. Ancak X5, zorlu arazi koşullarından çok,
asfaltta kullanım için tasarlanmış. Zaten BMW, X5’i SUV olarak değil,
SAV (Spor Aktivite Aracı) olarak sınıflandırıyor. Aracın BMW’ye yakışır
mükemmel yol tutuşunun yanı sıra, motor sesi de dizel araçlardan
beklenmeyecek kadar etkieyici. Sadece rolantide çok az sarsıntı yapan
motor, gaza bastığınızda, dizel bir araçtan beklenmeyen tatlı spor bir
ses çıkartıyor.

6 vitesli otomatik şanzıman, son derece sarsıntısız çalışıyor. İki
ayarı bulunan şanzıman, spor moduna alındığında vitesleri daha geç
atıyor ve aracın hızı düştüğünde, motor devrini güç bandının yüksek
olduğu yerlerde (2000 devir civarında) tutuyor. Akıllı sistem;
ayağınızı gaza bir kere aniden basıp çektiğinizde, bir alt vitese
geçip, sizin bir daha ki ani gaza basma ihtimalinize karşı, standart
şanzımanlara göre, daha uzun süre hazır bekliyor.

Aracın içine gelince... Kabini son derece ferah, koltukları son derece
rahat olan X5’in arka diz mesefasi, lüks sedanları geride bırakıyor.
İçinde kullanılan malzeme kalitesi en yüksek seviyede. Aracın göğsü
sade ve zarif bir tasarıma sahip. Kullanılan siyah renkli ahşaplar çok
yüksek kalitede. İstenildiğinde bagajdan çıkan iki koltukla, araç 7
kişilik olabiliyor.

Ergonomik bir tasarıma sahip X5’de herşey elinizin altında. Açılır
tavan camı, büyüklüğü ile panoramik bir görüş sunuyor demek mümkün.
İçeride en sıra dışı şeylerden biri vites kolu. Tek kelimeyle şık! Yeni
X5’e daha önce binmemiş yolcularla, torpidosunu açamayacaklarına dair
bahse girmeniz ve kazanmanız da muhtemel. Anahtar deliği olan bir kulp
yerine, göğüse, açma düğmesi konulmuş.

Motoru çalıştırmak için start düğmesine basmak, elfrenini elle değil,
bir dokunuşla devreye sokmak gibi, araçta çok şeyi “işaret
parmağı”nızla yapmanız mümkün. BMW ile özdeşleşmiş amber rengi gösterge
paneli ışıklandırması, gece sürüşünde ayrı bir hava veriyor. Ancak
orientasyon ışıkları biraz daha güçlü olabilirdi...

X5’in bilgisayarı, I-Drive, ilk başta karmaşık gelse de, biraz pratik
yaptığınızda kullanımı çok kolay. I-Drive, 4 bölümden oluşuyor.
İletişim, navigasyon, eğlence ve klima... Sistemi sağ elinizin
altındaki düğme ile kontrol edebiliyorsunuz. Etkileyici olan
yanlarından biri, elinizin altındaki düğmenin, o anda işlem yaptığınız
ekrandaki sekmeler ile paralel sayıda dönebilmesi. Yani 3 seçenek olan
bir menüde, düğmeyi en fazla 3 kere, 7 seçenek olan bir menüde de, en
fazla 7 kere çevirebiliyorsunuz. Böylece sistemi kullanmak bir bakıma
kolaylaşıyor.

Her türlü beklentiyi yerine getirebilen X5, birlikte yaşaması çok keyifli, eğlenceli ve konforlu bir araç.

Firma X5 modelini ilk kez piyasaya sürdüğünde, araç çok beğenilmiş,
rakipleri de hızla benzer modeller üretmeye başlamıştı. Benzer bir
durum tekrarlanabilir, çünkü köklü firma, yine çok ilgi çekecek tek
kapılı bir SUV modeli olan X6 üzerinde çalışıyor.

Teknik Özellikler
Motor Hacmi ve silindir: 2993 cm^3 sıralı 6
Sıkıştırma Oranı: 17:0:1
Beygir gücü/devir (ps) 235 / 4000
Tork / devir (nm) 520 / 2000-2750
Çekiş 4x4
Şanzıman 6 otomatik
Ağırlık (kg) 2150
Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm) 4854/1933/1776
Dingil Mesafesi (mm) 2933
depo Lt 85
Son Hız Km/h 216
0-100 Km/h Hızlanma (sn) 8.1
Jant-Lastik 255/55 R18
Yakıt Tüketimi (üretici firma) (Ş.içi/kombine) 10.2 / 8.1 (Lt/100km)
Fiyat (test tarihinde) 130,000 Euro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://belgelerim.soglam.net
6mca7
Co Admin
Co Admin
6mca7


Erkek
Balık Ejderha
Kayıt tarihi : 29/05/08
Mesaj Sayısı : 1838
Nerden : Zonguldak
İş/Hobiler : ZEMİM'le olmak. =)
Lakap : Meo
Ruh Hali : Yeni Bmw X5 Komik10
Tuttuğu Takım : Yeni Bmw X5 Gs190510

Yeni Bmw X5 Empty
MesajKonu: Geri: Yeni Bmw X5   Yeni Bmw X5 I_icon_minitimeÇarş. Mayıs 20 2009, 08:04

saol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
M~B~Ç
Admin
Admin
M~B~Ç


Erkek
Aslan Ejderha
Kayıt tarihi : 16/05/08
Mesaj Sayısı : 6804
Nerden : nereye
İş/Hobiler : webmaster
Ruh Hali : Yeni Bmw X5 Yasasi10
Tuttuğu Takım : Yeni Bmw X5 Gs190510
Uyarı : Yeni Bmw X5 110

Yeni Bmw X5 Empty
MesajKonu: Geri: Yeni Bmw X5   Yeni Bmw X5 I_icon_minitimeÇarş. Mayıs 20 2009, 09:01

ricæderim..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://belgelerim.soglam.net
 
Yeni Bmw X5
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Modifiye Bölümü :: Modifiyeli Arabalar & Parçalar-
Buraya geçin: